TV

Chacha bloggen! HAHHA.. just nu håller jag på att kollar på tv,medans jag bloggar&sitter vid facebook! HAHA...
Inte direkt för att jag hinner med allt men endå! <33
Iallfall så kom vi typ hem nyss från Veronika!,Det var super roligt att sova över hos henne!,vi ska göra det snart igen!
Och då ska vi också se på film,men då ska vi se  mean girls ,och mean girls 2 (: och gladiatorerna! :D längtar!

Fast det blir inte nästa helg,för då blir det i stället FAAAAALUN!,med bästa laget! hihi!,längtar otroligt mycket!
Jag längtar!,fast det jobbiga är att vi ska åka kl.16.oo jobbigt!?-ah!,direkt efter skolan typ? (: men det blir nice!
Ska typ sitta och smsa hela tiden,haha! <33 Anyway nu ska jag kolla på tv en stund...

Jag,sjukt gammal.. <3


Puss!<3


Kommentarer
Postat av: veronika:)

<3

2012-01-15 @ 16:43:27
URL: http://thecookiiemonsters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0