Första dagen i skolan-check!

Hejj!,fööörlåt för så dåligt upptatering,men jag har inte riktigt orkat,skola och allt!
Jag gick typ och la mig kl.21.30 i går men jag somnade kl.01.00 bra!,haha.. nä.. låg och smsa med Nasse! <3 haha!
Iallfall så har jag inte så mycket att berätta en att det typ var fett chill i dag i skolan! nice!
aja,Jag ska försöka att gå och sova snart,för ha typ varit super trött när jag har kollat på tv,haha!
Men ah!,jag börjar 09.00 i morgon också!,jobbigt!,orkar inte med jag ska vara med Veronika i morrn så ah!,HAHA..

Anyway,ska kolla runt på facebook en stund till innan jag går och dejtar kudden.

Vad har ni gjort i dag då?, haft en bra dag?

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0