Film:Bad teacher!

HejHej!,just nu sitter jag virre och Johanna vid varsin data och diskuterar om andar.. haha!
Vi är rädda att det ska finnas en ande i virres hus!,sjukt läskigt haha!
Nej men jag tror inte på det,eller?,HAHA!,nää.. men allvarligt det var typ virres filt var typ lite uppbrunnen,en gång..
haha?,och dom vet inte ens vad som hände,anyway!

Vi har precis kollat klart på bad teacher,super bra!,rekomenderas veerkligen! haha! :)
Ja du?,nu ska jag inte blogga mer den hära dagen,tror jag?
så vi säger godnatt nu!


HAHA,osminkad-ful vet.



Puss! <3

Kommentarer
Postat av: JoLiVes World ッ

osminkad? du bär bara mascara och är 12 år tjejen? SNACKA LITE MER

2012-03-12 @ 17:37:20
URL: http://jolivesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0