Vad jag lääängtar!❤

Hejsan alla underbara,Just nu är jag med Veronika♥
Vi har precis öppnat varandras presenter :) ♥
Bild kommer längre ner i inlägget :) ♥
Just nu sitter vi och lyssnar på MAAAANGE BJUUUUUUDER ♥
Love it :) ♥

Över till rubriken.
Jag längtar så enormt mycket till att öppna alla paket ♥.
HAHA,nyfiken?..
Jag vill bara kolla vad det är :)
Och i morgon så ska jag fira med min mamma :) ♥
Då kommer jag inte att få så mycket för att jag fick en Mobil (samsung galaxy S)
Lite innan :) ♥
Så jag kommer väl typ att få något litet? :) ♥
Bilder på allt kommer själv klart att dyka upp på bloggen..
Nu så tänkte jag visa några bilder på det jag fick från Johanna♥(syrra) och Veronika ♥.

Tuggumin & Choklad ♥

Peace-tröjan Ginatricot :) ♥♥♥

HAHAHA♥. En penna skit cool :) ♥


Puss ♥.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0