Gästerna.. ♥

Helloj! ♥.
Just nu väntar vi bara på gästerna fast dom kommer om en timme xd ♥
Och sen när dom kommer så kommer vi väl att öppna julklapparna och äta mat ♥.
Är fett hungrig för jag åt ingen frukost idag xd,Orkade inte. HAHHA ♥.
Anyway,Några Julklappar låg i en påse då så gick min ena katt och typ ville öppna julklappen.. HAHAH ♥
Super gullig  ju! ♥
Jag ska typ kolla på tv eller något nu ♥


Vad ska ni göra i dag då? ♥

Jag fick 3000:- samanlagt från typ farmor&farfar och mormor&morfar.
Så jag tror att jag ska köpa en Zipperall :) ♥
En leopard färgad tror ja ♥
Eller så ska jag köpa en bärbar data.
Har visserligen redan än,men den är ju segare än segast.
Plus är den så himla miiiiniii,Så man kan inte se något.


Old pic♥.


Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0